מה אתה באמת רוצה לעשות?

כשהייתי צעיר חשבתי שאני יכול לעשות הכל לבד, ככה אני אחסוך הרבה כסף. אז בעסק הראשון שהקמתי הייתי גם המייצר של המוצר, גם מנהל החשבונות, גם הגובה ובעצם הכל.

אחרי שנתיים כבר הבנתי שזה לא עובד ככה. כיום 2 עשורים אחרי אני מעדיף לשלם לכל מי שיעשה במקומי משהו שהוא מקצועי בו, הוכיח יכולת בעסקים דומים ושמו הולך לפניו.

ואני אגלה לכם סוד? בסוף זה עולה לי פחות מאשר הייתי מנסה לעשות בעצמי. מה אני עדיין עושה בעצמי? רק את החלק שאני באמת אוהב ורוצה לעשות. לייצר את המוצרים שלי, כל השאר אנשים אחרים עושים בשבילי, וראה זה פלא. העסק רווחי ברוך ה'

עכשיו בוא נדבר עליך, מנהל עמותה יקר! מה אתה באמת רוצה לעשות? להתמקד בפעילות שלך בארגון? לעזור ליותר אנשים? אז תעשה את זה ורק את זה כל השאר תשאיר למי שיודע לעשות, הוא יעשה את זה טוב יותר, מהר יותר, מקצועי יותר ובעלויות נמוכות יותר פר הצלחה.

בואו ניקח דוגמא, כל עמותה שמחפשת הכנסות קבועות ויציבות צריכה מוקד טלמרקטינג שיסגור הוראות קבע. אז תמיד יש לכם את האפשרות להתקשר בעצמכם לתורמים שלכם ולשכנע אותם לתרום אבל זה לא יעיל כי אין הנחתם מעיד על עיסתו. להחזיק צוות גם לא אפקטיבי כי כל בת מתחברת לסוג פעילות שונה ולא בטוח שהבנות שתעסיק יהיו מחוברות ב-100% לפעילות העמותה שלך,

בנוסף צריך לייצר אווירת מוקד, עם תמריצים יומיים, עם לחץ מתון, עם עידוד מתמשך ועוד. בדיוק בשביל זה יש מוקדי טלמרקטינג שזו העבודה שלהם, זה בדיוק מה שהם יודעים לעשות. להציב יעדים, לעודד ולתמרץ, להזיז עובדת מעמותה לעמתה כשצריך ובסוף החודש להביא לך את הסכום המיוחל.

אז קח לעצמך היום החלטה חשובה אחת, להתעסק במה שאתה באמת רוצה ואוהב ולעזוב את כל השאר לאנשי מקצוע, זה יעשה לך רק טוב

 

איך אני מוצא מוקד טלמרקטינג שיודע להביא לי הוראות קבע באופן קבוע?

זמין לכל שאלה, שלמה היימן

052-6169100

מאמרים נוספים
אהבתם? שתפו!

אני רוצה
לגייס מיליונים לעמותה