מחלקת גיוס המונים

 online

גיוס המונים ברשת הוא תחום שצובר תאוצה מהסיבה הפשוטה שלא צריך מוקד טלמרקטינג, לא צריך להעסיק עשרות אנשים מספיק להעלות דף נחיתה בפלטפורמת גיוס המונים, לעשות קמפיין מנצח וזהו. התרומות מתחילות לזרום ישירות לחשבון הבנק של המתרים. אבל, ויש פה אבל גדול, זה לא מתאים לכל מטרה. גיוס המונים מוצלח יכניס לנו 3 ₪ על כל 1 ₪ שנשקיע. גיוס המונים טוב יכפיל את ההשקעה ופרוייקט גרוע לא יכסה את עצמו.

אז מה גורם לגיוס המונים
להיות טוב?

טרנדים

אם יש טרנד בחדשות, אירוע מרכזי וגדול, משהו שכולם שמעו עליו זה יכול להביא תוצאות מצויינות. לדוגמא: נניח שהיה פיגוע בירושלים ובפיגוע לא עלינו נפטרה אמא ל-5 ילדים. אם האירוע היה בחדשות וכולם מדברים עליו ברשתות יהיה מאוד קל להעלות קמפיין לתרומה למשפחה כי עלויות הפרסום הכבדות כבר שולמו מראש, ערוצי החדשות עשו לנו את העבודה.
ניתן דוגמא נוספת, נניח שמדינת ישראל החליטה לפנות יישוב ביהודה ושומרון ומשפחה איבדה ביום אחד את הבית שלה. עושים קמפיין שמבוסס על הצד הימני של המפה ומי שיפיץ אותו ברשתות יהיה קהל היעד. הם ישתפו ויפיצו, וזה יעבוד.

הצלת חיים

קמפיינים המיועדים להציל חיים ספציפיים של אדם ספציפי בפרט אם זה ילד או תינוק גם אם זה לא היה בחדשות וגם אם אנשים לא מכירים את המקרה הם עדיין יתרמו. ואם מדובר על ניתוח דחוף שהילדה צריכה לעבור בימים הקרובים אז סכום ממש גדול יכול להיות מגוייס תוך 48 שעות או אפילו פחות, אנשים מבינים את הדחיפות ונרתמים.

תיקון עוול

לקטגוריה הזו נכנסים מקרים ממאות תחומים. זה יכול להיות בעל עסק שפשט רגל שלא באשמתו כי מישהו או משהו עשה לו עוול, זה יכול להיות חיילים ביחידה מסויימת, חיות שסובלות מבלי יכולת לעשות עם זה כלום, או כל מי שהוא נתפס כחסר אונים ושנעשה לו עוול ע"י גוף גדול ממנו.

המכנה המשותף לכל המקרים האלה הוא סיפור טוב, סיפור שמספר את עצמו וגורם לתורם להיחלץ לעזרה.אנחנו צוות טיק טק הובלנו עשרות קמפיינים בתחום גיוס המונים וגייסנו למעלה מ-100 מליון ₪ עד היום.בדרך למדנו המון, למדנו אלו קמפיינים לעולם לא יצליחו ומה יצליח בניגוד גמור למה שחשבנו לפני.
חקרנו את התהליך הפסיכולוגי שעוברים התורמים, למדנו את התהליך שהם עוברים בדף הנחיתה, זיקקנו את המסקנות ואנחנו יודעים היום להגיד על קמפיין עוד לפני שהוא נולד האם הוא יעבוד או לא.הניסיון שלנו שווה לכם מאות אלפי ₪ שיכולים להיחסך אם תעשו את זה נכון.

רוצים לבדוק האם אתם יכולים להצליח בגיוס המונים

קבעו עוד היום פגישת ייעוץ עם מומחי הדיגיטל של מיליונים ללא עלות
ותצאו עם תשובה ברורה, בהצלחה

ידעתם? לחברת מיליונים עשרות שנות ניסיון מצטבר בגיוס כספים לעמותה   ידעתם? לחברת מיליונים עשרות שנות ניסיון מצטבר בגיוס כספים לעמותה   ידעתם? לחברת מיליונים עשרות שנות ניסיון מצטבר בגיוס כספים לעמותה  ידעתם? לחברת מיליונים עשרות שנות ניסיון מצטבר בגיוס כספים לעמותה

אני רוצה
לגייס מיליונים לעמותה