מה המוצר שלי

אנחנו רוצים תרומות, ואם אפשר שיהיה הרבה בבקשה! אפילו המון.

זו הבקשה שמגיעה אלינו ממנהלי עמותות. לא אכפת לי איך רק תביא לי תרומות.

אז יכול להיות שיש פרה שנותנת חלב כל בוקר, אבל הפרה הזו צריכה לאכול ולשתות. אם היא לא תאכל ותשתה, לא יהיה חלב.

אז מהו האוכל והשתייה שאנחנו צריכים לתת?

המוצר שלנו!

ננסה להסביר את זה בפשטות.

התורם הפוטנציאלי שלנו יכול להיות מחובר למטרה שלנו. לאהוב את מה שאנחנו עושים ואפילו לעשות לנו לייק או לכתוב בתגובה "יישר כח" אבל זה עדיין לא כסף. איך הופכים את הרצון הטוב שלו לכסף?

התשובה היא מאוד פשוטה, אנשים מוציאים כסף כשהם קונים. קונים מוצר. אם אנחנו רוצים שהוא יוציא כסף אנחנו צריכים למכור לו מוצר.

מה אנחנו חנות? התשובה היא כן. זו הדרך, אבל אנחנו לא נמכור מוצר בערכו הגשמי, אנחנו נמכור מוצר בערך הרוחני שלו, בערך הסנטימנטלי שלו.

לדוגמא: כמה עולה ברכה של גדול הדור? אין לזה מחיר. ברכה כזו יכולה להציל חיים ומה המחיר של חיים של בנאדם?

אז כאשר אנחנו באים לבדוק מהו המוצר שלנו אנחנו חייבים לחבר את זה בראש ובראשונה למה שאנחנו עושים. לפרופיל של התורם שלנו ואז נוכל לבנות לו מוצר שיתאים לצורך שלו ולעמותה שלנו.

בואו ניקח דוגמא מעמותה שהפעילות שלה היא שימור מערת המכפלה בחברון. וקהל היעד שלה הוא ציבור אמריקאי ימני שרוצה שנישאר שם בשליטה ישראלית. המוצר שלו יכול להיות אבן ממערת המכפלה. נכון, בשבילנו זה בסך הכל להרים אבן פשוטה מהרצפה ולשלוח לו בדואר אבל בשבילו זה חלק ממערת המכפלה אצלו בבית.

עכשיו תתארו לעצמכם שניקח את האבן הזו לסתת שיהפוך אותה לדגם מוקטן של מערת המכפלה. כמה הערך שלה יעלה בבת אחת? כמה יהיה מוכן לשלם על זה אמריקאי עשיר? כשהוא יודע שהכסף שלו הולך למטרת שימור המערה בידינו.

ודמיינו לעצמכם מה יקרה אם ניקח את הדגם הזה, נכניס אותו בתוך מתקן זכוכית על בסיס עץ אלון יוקרתי ונוסיף לוחית מתכת עם השם של התורם על זה.

הבנתם את הפואנטה…

לכל עמותה יכול להיות מוצר. כל מה שצריך זה להיות יצירתיים ולמצוא את המוצר הנכון.

רוצים עזרה במציאת המוצר שלכם?

זמין לכל שאלה, שלמה היימן

052-6169100

מאמרים נוספים
אהבתם? שתפו!

אני רוצה
לגייס מיליונים לעמותה